Modni detalji

by - 20:36

Trendovi se menjaju, iz sezone u sezonu, iz godine u godinu, vracaju se 80-e, 70-e, 60-e, moda se vraca, malo doradjuje i ponovo izbacuje na modno trziste. Zato garderobu koja vise nije u trendu, ne treba bacati, vec cuvati i paziti, jer ko zna kad ce opet biti to moderno, a i znate da je vintage uvek in.
Da bi izgledale u trendu ove jeseni, ne morate staru odecu baciti, isprazniti potpuno ormar i napuniti je zmijskim i leopard printom, jarkim bojama, zlatom, srebrom... dovoljno je promeniti par detalja i time osveziti izgled.
Onaj ko slepo prati modne trendove, ne vodeci racuna da li mu odredjeni dezen ili pak boja u potpunosti odgovara senzibilitetu, gradji, postaje sve samo ne odraz ukusa i stila.


Esarpe

Esarpe su meni jedan od najlepsih asesoara, mogu biti pamucne ili od svile, jednobojne ili sarene, duge ili pak kratke, mogu se vezivati na razlicite nacine, nositi oko vrata, na ramenima, kao kais ili mozda je vezati za rucku od torbe. Dodavanjem esarpe odevnoj kombinaciji, upotpunjujete je i osvezavate.
Vanja je u svom postu pisala o esarpama, koje mozete kupiti u beogradu ili naruciti preko maila, za vise informacija posetite njen blog.
Ispravka : Dok sam pisala ovaj post, nisam imala informaciju da Devojka koja je prodavala ove esarpe, vise sa njima ne radi.

photo by Vanja - fashion and style
Cvece kao bros

Cvetovi u jesenjim bojama na jednostavne majice, dzempercice, mozda kaputice?
na  fb stranici ,  mozete i ostale da pogledate i izaberet svoj omiljeni :) Ja ne mogu da se odlucim, imala bih ih sve :)



Heklane ogrlice

Na fb stranici P.s. Unikat, mozete pogledati i ostale heklane ogrlice, meni se mnogo dopadaju :)
Tu mozete naci ogrlice u kombinaciji sa perlicama, masnicama, heklane narukvice, tufnice...



Unikatne ogrlice i narukvice rucno slikane

Zuzu nakit mi je jednom recju divan, predivan
Fb stranica

RINGeRAJA

Nema potrebe puno pricati o njima, svi ih vec dobro poznajemo, Ringeraja nakit, iza kog stoje dve divne devojke, Marina i Anja. Obozavam njihov nakit :)


Moj Rajf

Ukrasi za kosu, uvek u modi :)  


 
D&B snalice za kosu
Fb stranica



LOVELY-home,gifts & accessories 

LOVELY je mesto na kojem mozete da pronadjete fantasticne detalje za sebe i druge, od nakita, esarpi, kucne dekoracije, rajfova... Za svaciji ukus :) 

Fb strana 

Tasnarija 

Fb strana 

Sve ste vec sigurno upoznate sa ovim tasnicama, koje Ana i njena tetka Vanja prave, Meni se mnogo dopala nova zmijska tasnica koju je Marina nosila u svom novom postu

Photo by Marina - Frashion

 

You May Also Like

17 коментара

  1. Mislim da tvoj blog ima najlepse slike. Ubedljivo! Pashmine su divne, zelim sve ove boje.
    Kiss!

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post!
    Odlicna je koncepcija bloga i divne su fotografije na blogu!
    Samo tako nastavi

    Hvala!

    Veliki pozdrav!

    Vladana

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno odličan post :) Zuzu nakit je apsolutno savršen!

    ОдговориИзбриши
  4. Jao bas mi se dopada nakit i cvetovi za odecu,sad cu da pogledam na fb :)))

    ОдговориИзбриши
  5. I gde sad da kupujemo esarpe?

    ОдговориИзбриши
  6. svašta nešto lepo, ali su mi pažnju najviše privukle ručno slikane narukvice, iako ne nosim takav nakit zanimljive su :)

    ОдговориИзбриши
  7. @Antigona hvala ti:) trudim se da nadjem najlepse slike
    @hiPop I meni su divne esarpe, steta sto ih vise nema
    @Cinnamon Accessories , hvala tiii puno, divni su ti cvetici
    @Confessions of a Psycho Cat , hvala, i meni je divan
    @JelenaR, sugarhoneybaby, Dubravka Dodig,Ilda hvala vam devojke :*
    @Анониман , stvarno ne znam, ako nadjem informaciju, napisacu na svom blogu

    ОдговориИзбриши
  8. Kako ja volim ešarpe!:)

    ОдговориИзбриши
  9. Divni detalji...a sa njima i RINGeRAJA! ;) Hvala ti draga! :*

    ОдговориИзбриши
  10. hihih... I RINGeRAJA i ja dole... pa diiivno, hvala pilence! :*

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala Andjela :)
    Nema na cemu Anja i Marina, zasluzile ste da se nadjete u ovom postu zbog divnog, i jedinstvenog nakita :)*

    ОдговориИзбриши
  12. Ovi sitni modni detalji su,po mom misljenju,uvek neophodni :) I krajnje jednostavna odevna kombinacija uz njih moze da deluje totalno otkaceno i drugacije.Zagovornik sam ovakvih sitnarija :)

    ОдговориИзбриши